AK Parti Elazığ Milletvekili Mahmut Rıdvan Nazırlı, Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Başkanı Numan Kurtulmuş başkanlığındaki TBMM heyetiyle birlikte Azerbaycan'ın başkenti Bakü'de düzenlenen İslam İşbirliği Teşkilatı Parlamento Birliği (İSİPAB) 20. Konferansı'na katılarak Türkiye'yi uluslararası platformda temsil etti. TBMM'deki çalışmalarının yanı sıra hemen her hafta Elazığ'da vatandaşlarla bir araya gelen Nazırlı, hem şehirdeki saha çalışmalarını sürdürdüklerini hem de Türkiye'yi uluslararası toplantılarda temsil etmeye devam ettiklerini ifade etti.
Sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda halkla iç içe olmaya ve ülkeye hizmet etmeyi sürdürmeye vurgu yapan Nazırlı, şu ifadeleri kullandı: 'Dün köylerimizde vatandaşlarımızla aynı masadaydık. Bugün ülkemizi uluslararası arenada temsil ediyoruz. Milletimizin emrinde, devletimizin hizmetindeyiz.'
Nazırlı'nın paylaşımı, Elazığ'daki saha çalışmalarının yanı sıra Türkiye'nin uluslararası platformlardaki temsil görevine de dikkat çekerek, millet odaklı hizmet anlayışının altı çizildi.



