Karayolları 8. Bölge Müdürü Suat Cüre , 2026 yılı asfalt sezonunun startını Elazığ 1 Nolu Asfalt Şantiye Şefliği'nde verdi. Kurban kesimi ve dualarla gerçekleştirilen programda yeni çalışma dönemine resmen başlanırken, karayolu çalışanları da sezonun ilk mesaisine hazırlandı.

Programa Bölge Müdürü Suat Cüre'nin yanı sıra Bölge Müdür Yardımcıları, servis şefleri, şube ve şantiye şefleri ile çok sayıda karayolu çalışanı katıldı. 'SEZON BOYUNCA SAHADA OLACAĞIZ' Programda konuşan Bölge Müdürü Suat Cüre, karayolu çalışanlarının ülkenin ulaşım altyapısındaki önemine dikkat çekerek, 'Yol medeniyettir. Vatandaşlarımızın güvenli ve konforlu ulaşımını sağlamak için ekiplerimizle birlikte sezon boyunca sahada olacağız.

Büyük bir özveriyle görev yapan tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyor, yeni asfalt sezonunun bölgemize ve ülkemize hayırlı olmasını diliyorum.' dedi. Bölge Müdürü Cüre, çalışmaların iş sağlığı ve güvenliği kuralları çerçevesinde sürdürüleceğini belirterek, 'Temennimiz kazasız, belasız ve verimli bir sezon geçirmektir.

Emek veren tüm personelimize kolaylıklar diliyorum.' ifadelerini kullandı. ASFALT SEZONU KURBAN KESİMİYLE BAŞLADI Açılış programında yapılan duaların ardından kurban kesimi gerçekleştirildi.

Karayolları 8. Bölge Müdürlüğü ekipleri, asfalt sezonunun başlamasıyla birlikte sorumluluk sahasındaki yol yapım, bakım ve onarım çalışmalarını yoğun şekilde sürdürecek.